کانون‌های فرهنگی هنری در مسیر تربیت جوانان فعالیت می‌کنند

فرهبد نیا با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری در مسیر تربیت جوانان فعالیت می‌کنند،گفت: کار کانون‌های فرهنگی هنری، هموار کردن مسیر نیل به اهداف فرهنگی است و انجام کار سخت‌افزاری بر عهده و توان کانون‌های فرهنگی هنری نیست، بلکه عهده دار امور نرم‌افزاری هستند. 

علی اصغر فرهبد نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت های کانون مساجد در تابستان ، گفت: مسجد فارغ از برنامه‌های تابستانی، مکانی مناسب برای تأمین اوقات فراغت همه گروه‌های سنی است.

مدیرکانون فرهنگی هنری سلمان فارسی در کرمانشاه افزود: اوقات فراغت فرصتی است مغتنم به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد؛ که این امر محقق نمی‌شود، مگر با برنامه‌ریزی جامع و دقیق، استفاده از تمام ظرفیت‌ها، تنوع بخشی به فعالیت‎‌ها و برنامه‌ها و نیز اهتمام نسبت به اجرای فعالیت‌های شادی آفرین و نشاط آور در پرتو آموزه‌های دینی.

 کانون‌های فرهنگی هنری در مسیر تربیت جوانان فعالیت می‌کنند

وی خاطر نشان کرد: مساجد علاوه بر جایگاه عبادی، پایگاه هایی برای جنگ نرم علیه دشمنان نظام و انقلاب که به دنبال تضعیف باورهای دینی و مذهبی می باشد و ضرورت دارد که این مرکز عبادی و فرهنگی با کمک کانون های فرهنگی و هنری مساجد تقویت و حفظ شود . 

فرهبدنیا با اشاره به  گزارشی از برنامه های اوقات فراغت تابستان در این کانون ،اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی در راستای فعالیت های خود، در تابستان ۱۴۰۲ کلاس های متنوع آموزشی همچون روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حفظ قرآن کریم، قرائت مجلسی، مداحی، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم در رده های سنی مختلف از زیر ۷ سال، ۷ الی ۱۴ سال، ۱۴ الی ۲۱ سال برای بانوان و آقایان برگزار کرده است.

 کانون‌های فرهنگی هنری در مسیر تربیت جوانان فعالیت می‌کنند

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد سلمان فارسی در کرمانشاه گفت: کلاس های متنوع دیگری نیز  بصورت عمومی و بدون محدودیت سنی در محل مسجد سلمان فارسی (ع) برگزار می شود.

کد خبر 1724239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha