جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی جایگاه واقعی زنان است

الهیان با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا این روایت را منعکس کند که زن در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد و از حقوق طبیعی و اجتماعی محروم است گفت: اما جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، زهره الهیان_ عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسات هماهنگی دبیرخانه جشنواره حریم رسالت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان در تلاشند تا وجهه جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق زن معرفی کنند.  

وی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره حریم رسالت که اقدامی نو در حوزه زن و رسانه است، گفت: این جشنواره در راستای روایت  دستاوردهای نظام در حوزه زنان بسیار حائز اهمیت و توجه می باشد.  

الهیان گفت: دشمن در تلاش است تا این روایت را منعکس کند که زن در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد و از حقوق طبیعی و اجتماعی محروم است اما جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: این جشنواره، با روایت فعالیت‌ها و توانمندی‌های زنان موجب معرفی جایگاه حقیقی زنان در نظام جمهوری اسلامی و سایر بانوان مسلمان میشود.  

الهیان، تاکید کرد: الگوی سوم زن در جمهوری اسلامی مدل جدیدی به غیر از زن شرقی و زن غربی معرفی کرده است و فعالیت رسانه‌ای منجر به متوجه کردن افکار عمومی داخل و خارج شده و ظرفیت و جایگاه والای زن در تراز انقلاب را نشان می دهد.  

وی افزود: از این رو جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است که می تواند بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان شمول روایت کند.

وی در ادامه خواستار حمایت سازمان ها و دستگاه ها از جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت شد و ادامه داد: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است.

الهیان با اشاره به اینکه در این جشنواره موفقیت زنان توسط بانوان خبرنگاران روایت می شود گفت: فرصت ارسال آثار در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان تا پایان شهریور ماه جاری بوده و دیگر قابل تمدید نیست.

وی اضافه کرد: نفرات برگزیده این رویداد بزرگ رسانه ای پس از داوری،  طی مراسمی معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت

کد خبر 1724510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha