برگزاری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در کردستان

مرحله استانی هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی با همکاری بنیاد بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حیدر رحیمی، مسئول برگزاری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در استان کردستان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: مرحله استانی هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی تحت عنوان مسابقه یک میلیون نفری امروز همزمان با سراسر کشور در شهر سنندج در حال برگزاری است و تا ساعت پنج بعدازظهر امروز شرکت‌کنندگان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی افزود: این مسابقات امروز در رشته (فیفا ۲۰۲۳) به روش ps۴ و به صورت حضوری برگزار می‌شود که ۳۶ نفر متسابق در آن شرکت کرده‌اند.

مسئول برگزاری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در استان کردستان ادامه داد: همچنین این مسابقات در بخش بازی‌های موبایلی نیز برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان آن به صورت غیرحضوری و آنلاین در ۲۰ بازی شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: برگزیدگان اول تا سوم هر رشته به مرحله کشوری این مسابقات که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

کد خبر 1725118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha