آغاز طرح ملی نشست صمیمانه در محله های کم برخوردار خبر داد

حسین آبادی از آغاز طرح ملی نشست صمیمانه در ۱۰۰ محله کم برخوردار در کشور و ۳ محله در استان مرکزی با حضور مسئولان کشوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمود حسین آبادی، با اشاره به اجرای نخستین مرحله برنامه نشست صیممانه در ۱۰۰ محله کم برخوردارکشور گفت: این طرح در راستای خـدمت رسانی به اقشار کم درآمـد جامعه هدف با حضور مسـئولین سازمان بهزیستی کشور و درسه محله کم برخوردار اسـتان مرکزی برگزاری می شود.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه این طرح، در شهرستان اراک (محله داوران و ساروق ) برگزار میشود، ادامه داد: از جمله اهداف اصلی این طرح، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان ارشد بهزیستی کشور و مسئولان استانی و دستگاه های مختلف در استان به خصوص دستگاه هایی که مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه این نهاد ها تعریف می شود با مددجویان است.

وی با تاکید بر محله محوری این طرح اظهار کرد: رویکرد اصلی این طرح ارائه خدمات در محلات کم برخوردار است.

این مقام مسئول اظهار کرد: محله به عنوان پل و مجموعه ای به همراه ساکنین آن در نظر گرفته شده تا هم اقلیم منطقه ای و هم مشکلات مشابه افراد در محله مورد بررسی قرار گیرد.

حسین آبادی استقرار میز خدمت در محله کم برخوردار و پاسخگویی به نیاز مراجعان را از رویکردهای اصلی این برنامه دانست و ادامه داد: تلاش می کنیم رضایتمندی جامعه هدف را داشته باشیم و با تأمین منابعی که از قبل پیش بینی شده اثرگذار باشد.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: میز خدمت مستقر در محل با حضورمسئولین کشوری، مدیر کل ومعاونین بهزیستی استان، رئیس بهزیستی شهرستان اراک و مسئولین استانی و... انجام و درخواست های مردمی ثبت و رسیدگی خواهد شد .

وی اظهار کرد : مرحله اول این طرح در روز دوشنبه  ۳ مهرماه سال جاری در محله داوران مسجد حضرت ابوالفضل (ع)  و سه شنبه ۴ مهر ماه در شهر ساروق خواهد بود.

کد خبر 1725367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha