هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب برای محمدرضا طاهری

سعید حدادیان گفت: مقام معظم رهبری وقتی خبردار شدند بنا است از حاج محمدرضا طاهری برنامه تجلیل داشته باشیم، عبای خود را برای هدیه به وی ارسال کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی نوحه و نغمه‌های عاشورایی عصر امروز (دوشنبه، سوم شهریورماه) با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مداحان و شاعران در برج میلاد برگزار شد.

سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) در این مراسم با اشاره به اینکه امروز روضه محضر رهبر انقلاب در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) بودم، گفت: حضرت آقا خبردار شدند که بناست از حاج محمدرضا طاهری برنامه تجلیل داشته باشیم عبای خود را برای هدیه به حاج محمد ارسال کردند.

این مداح اهل بیت(ع) اضافه کرد: حاج محمد از شش سالگی رسماً می‌خواند و بیش از پنج دهه نوحه‌خوانی کرده است که جاداشت از او مجزا تجلیل شود نه اینکه در حاشیه یک برنامه باشد.

وی با بیان اینکه حاج محمد طاهری با هرکس صیغه شهادت خواند شهید شد، گفت: بعد از اینکه با من صیغه شهادت خواند، باب شهادت بسته شد.

حدادیان در ادامه دلنوشته‌ای برای حاج محمدرضا طاهری خواند با این مطلع که کار تجلیل از تو برادرم کار ما نیست، کار رفیقان شهیدت است.

کد خبر 1725513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha