برگزاری هم‌اندیشی عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش با حضور وزیر

 هم‌اندیشی «عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش» پنج‌شنبه 6 مهرماه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی: به همت اندیشکده حکمرانی اسلامی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، هم‌اندیشی «عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش» پنج‌شنبه 6 مهر  و با حضور دکتر «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.


در این نشست که از ساعت 8 صبح در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار خواهد کرد، 12 مقاله در موضوعاتی چون «عدالت آموزشی و محتوای برنامه درسی»، «تنوعات فرهنگی»، «مدارس دولتی و غیرانتفاعی»، «کنکور»، «استعدادهای درخشان»، «کارکنان و معلمان آموزش و پرورش»، «تربیت معلم مبلغ» و... ارائه خواهد شد.


در این هم‌اندیشی که با همکاری مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی از ساعت ۸ تا ۱۷ برگزار می‌شود، وزیر آموزش و پرورش، مسئولان و جمعی از صاحب‌نظران و اساتید حوزه آموزش و پرورش حضور خواهند داشت و محتوای این نشست نهایتاً در یک بسته راهبردیِ پیشنهادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش ارایه می شود.

 برگزاری هم‌اندیشی عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش با حضور وزیر

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست تخصصی به آدرس تهران، پاسداران، خیابان مؤمن‌نژاد (گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی (پمفات) مراجعه نمایند.
گفتنی است: این نشست از شبکه دانشگاه ایرانی به نشانی iscs.ac.ir/tv/live  و از طریق صفحه اسکای‌روم پژوهشگاه به نشانی b2n.ir/icscs به صورت مجازی پخش خواهد شد.

کد خبر 1725588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha