بازدید وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از محل ساخت پروژه بام بهشت

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پروژه بام بهشت درب بهشت جیرفت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از محل اجرای پروژه بام بهشت درب بهشت جیرفت بازدید کرد.

در حاشیه بازدید از این پروژه، فاطمی در جمع خبرنگاران از ساخت پروژه بام بهشت خبر داد و گفت: اعتبار اولیه این پروژه ۳۲۰ میلیارد تومان است که با این اعتبار فاز اول این پروژه مردادماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت پیشتازان جانبازان استان کرمان با بیان اینکه شرکت پیشتازان جانبازان سردار سلیمانی برای ۲۱۸ جانباز بالای ۷۰ درصد راه اندازی کردند، ابراز کرد: این جانبازان  سهامداران این شرکت هستند که در نظر دارند مجموعه علمی، فرهنگی، آموزشی و گردشگری بام بهشت را در بلندی های (دره زرد) شهر درب بهشت احداث کنند.

وی با اشاره به این که پروژه بام بهشت کاملا خصوصی است، اظهار کرد: این مجموعه دارای یک رصدخانه بزرگ می باشد که یکی از سه رصد خانه بزرگ ایران خواهد شد و مرتفع ترین رصدخانه ایران است و دارای اتاق رصد روز و رصد شب است.

فاطمی خاطرنشان کرد: این رصد خانه در زمینی به مساحت ۳۱۳ متر با یک سالن اجتماعات است ساخته خواهد شد و با توجه به اینکه در جنوب شرق کشور همچنین رصدخانه ای وجود ندارد و سومین رصدخانه بزرگ کشور است که آینده درخشانی در صنعت گردشگری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پیشتازان جانبازان استان کرمان عنوان کرد: در کنار رصدخانه یک کافه رستوران با ۱۴ سوییت اقامتی و مجموعه تفریحی و یک فرودگاه فوق تخصصی برای فرود هواپیماهای فوق سبک تفریحی احداث می شود.

وی گفت: خواسته ما این است که موانع قانونی بر سر راه احداث این پروژه برطرف شود و این پروژه در فاز اول زمینه اشتغال ۴۶ نفر از افراد بومی منطقه را فراهم خواهد کرد.
 

کد خبر 1725761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha