ملت ایران با مقاومت، پیروز و صاحب عزت شد

سردار کریمی به توطئه های همیشگی دشمنان اشاره کرد و گفت: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی، پیروز و صاحب عزت شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار در نمایشگاه دفاع مقدس پتروشیمی و پالایشگاه شازند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: دوران پر افتخار دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان ایران اسلامی است که با ایثار و از خودگذشتگی برگ زرینی در تاریخ ایران نگاشتند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به توطئه های همیشگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در تمامی این سال‌ها برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش های گسترده ای را انجام داده است.

وی به حرکت شتابنده انقلاب اسلامی و پیشرفت های چشمگیر این مرز و بوم در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در تمام این‌ سال‌ها دشمن تلاش داشته تا حرکت انقلاب را کند و منحرف سازد.

این مقام مسئول اظهار کرد: دشمنان تمام توطئه‌ها و راهبردها را به کار برد تا مردم و مسئولین را مستاصل سازد و انقلابیون دست از مسیر انقلاب بردارند اما هر بار شکست خود و با هوشیاری و آگاهی ملت ایران روبرو شد.

سردار کریمی ادامه داد: دشمن در ابتدا به نابودی انقلاب کمر بسته بود اما اکنون به مسایل دیگری دلخوش کرده و این نشان از اقتدار نظام اسلامی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ما با مقاومت پیروز و صاحب عزت شدیم، تصریح کرد: دشمن سال‌ها تلاش کرده است تا در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، پزشکی، امنیت و ... ذی‌نفوذ و محل اثر باشدغ در این مسیر نیز از امکانات و ابزار متعددی نیز بهره گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را تغییر داد، گفت: ابهت شرق و غرب توسط ایران اسلامی در هم شکسته شده است.

کد خبر 1726018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha