ایثار و ولایتمداری رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بود

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: هشت سال دفاع مقدس در اوج اخلاص و ایثار و جانفشانی رزمندگانی رقم خورد که از عمق جان در رکاب ولایت فقیه گام برداشتند و اکنون نیز رمز موفقیت بسیج در همین ایثار و ولایتمداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز (6 مهر) در اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بیرجند که همزمان با هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی غدیر برگزار شد، اظهار کرد: بسیج از سازمان یافته‌ترین نهادهاست که روحیه بسیجی باید در جامعه تعمیق داده شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیجیان بهترین نمونه برای پیاده کردن فرهنگ اسلامی هستند، افزود: امروز انقلاب اسلامی در حال جهانی شدن است و بسیجیان باید به تعمیق آن کمک کنند.

وی با تأکید بر اهمیت شناخت دشمن و جریان نفاق، تصریح کرد: در شرایط امروز، امام‌شناسی و دشمن‌شناسی ضرورت دارد که در این زمینه باید نسل جوان تلاش کنند تا به خوبی شرایط قبل و انقلاب را بشناسند تا به قدرت تحلیل مسائل برسد.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس در اوج اخلاص و ایثار و جانفشانی رزمندگانی رقم خورد که از عمق جان در رکاب ولایت فقیه گام برداشتند و اکنون نیز رمز موفقیت بسیج در همین ایثار و ولایتمداری است.

امام جمعه موقت بیرجند در پایان با بیان اینکه مسئله مهدویت و رسیدن به اوج قله همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب وجود دارد، افزود: در همین راستا بسیجیان هرگز نباید به وضع موجود راضی باشند بلکه باید همواره بریا رسیدن به کمال و اوج قله تلاش کنند.

سرهنگ حسین خراسانی‌ مطلق- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند هم در این نشست با اشاره به اینکه 400 نفر از  اقشار مختلف در مجمع بسیجیان بیرجند عضو هستند اظهار کرد: کار زمین مانده در جامعه زیاد است اما باید اولویت را شناسایی کرد که در این زمینه نخبگان باید ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه انجام تکالیف دینی را شرط ماندگاری در جبهه حق دانست و افزود: در مواردی نوع دغدغه در جامعه نخبگانی عوض شده از همین رو شاهد انحراف و فتنه افرادی هستیم که حتی در تاریخ انقلاب مجاهدت‌هایی داشته‌اند.

کد خبر 1726113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha