کانون فرهنگی هنری «وحدت» در سنندج راه‌اندازی می‌شود

در دیدار معاون سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج مقرر شد کانون فرهنگی هنری «وحدت» در این شهر راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، «امیرحسین خورشیدی»، معاون سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با همراهی مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان کردستان با ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج دیدار و پیرامون توسعه‌ی فعالیت‌های قرآنی و مسجدی تبادل نظر کردند.

بنابر این گزارش، در این دیدار مقرر شد به مناسبت هفته وحدت در مسجد خاتم الانبیاء(ص) با محوریت ماموستا حسینی کانون فرهنگی هنری «وحدت» تاسیس شود.

همچنین، در دیدار نماینده ولی فقیه در استان کردستان با معاون سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بر نقش این کانون‌ها در تبلور فرهنگ و هنر ارزشمند انقلابی تصریح و بر استفاده بیش از پیش بهره از این ظرفیت تأکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی همچنین، گفت: فعالان مسجد نقشی مهم و تاثیرگذاری در ارتقاء فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند.

کانون فرهنگی هنری «وحدت» در سنندج راه‌اندازی می‌شود

کد خبر 1726122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha