اجرای جشن‌های وحدت دربیش از ۱۵۰ مسجد روستایی و شهری شهرستان خوی

رئیس تبلیغات اسلامی خوی گفت: برنامه و جشن‌های وحدت دربیش از ۱۵۰ مسجد روستایی و شهری و بیش از ۱۰ مسجد اهل سنت شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مسلمی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، ایام ماه ربیع را ایامی با برکت دانست و برنامه ریزی جهت بزرگداشت هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) را بسیار ضروری دانست.

وی با اشاره به حرکات تفرقه افکنانه دشمنان برای ایجاد اختلاف میان مسلمین از هفته وحدت به عنوان بهترین فرصت برای خنثی سازی توطئه‌ های دشمن یاد کرد و خواستار اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی در این زمینه گردید.

رئیس تبلیغات اسلامی خوی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه ها و جشن دربیش از ۱۵۰ مسجد روستایی و شهری و بیش از ۱۰ مسجد اهل سنت،دیدار با خانواده شهدای اهل سنت، همایش علما اهل تشیع و اهل سنت درقطور،ویژه برنامه شهرستانی در امامزاده سید بهلول ،همایش علما شیعه و سنی بخش الند ، همایش در روستای قره آغاج بخش صفائیه بخشی از برنامه های مساجد است.

وی تجلیل از ماموستاهای فعال فرهنگی و قرآنی ، تجلیل از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت روستای زری،برگزاری نشست‌های تبیینی و تقریبی ، راه اندازی جشن و سرور در مناطق مختلف ، انتشار و تولید محتوای مناسب جهت فضای مجازی وانعکاس مراسم را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته وحدت عنوان کرد.

کد خبر 1726819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha