دشمن در نظر دارند مسائل فرهنگی و دینی را از بین ببرد

امام جمعه ارومیه گفت: دشمن در نظر دارند مسائل فرهنگی و دینی را از بین ببرد و بزرگترین ضربه را از طریق اشاعه مصرف مشروبات الکلی به دین و فرهنگ ما وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی این شهر برپا شد،گفت: ازدواج سفید و همجنس گرایی در جامعه غرب رواج یافته و دشمن درصدد تزریق این فرهنگ در جامعه اسلامی است. 

وی افزود: در جهان غرب، نهادهای خانواده از هم گسسته و متلاشی شده است و مقام مادری و تولید نسل را قبیح و مانع آزادی بین زنان القاء می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن از طریق مشروبات الکلی دین مردم را نشانه گرفته است، افزود: دشمن در نظر دارند مسائل فرهنگی و دینی را از بین ببرد و بزرگترین ضربه را از طریق اشاعه مصرف مشروبات الکلی به دین و فرهنگ ما وارد کند.

حجت الاسلام قریشی در ادامه سخنان خود گفت: تامین بخش کثیری از امنیت، اقتدار و آرامش جامعه، وابسته به تلاشهای نیروهای انتظامی است که با تلاش آنها امروزه امنیت در کشور جاری است.

وی اظهار کرد: حفظ جان و مال مردم و تامین امنیت روانی جامعه، مبارزه با فساد و قاچاق مسئله بسیار مهمی است.


نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی  با اشاره به روز وقف بر اهمیت توجه به موضوع وقف اظهار کرد: وقف بخشی از اموال انسان در راه دین، مسئله حائز اهمیتی است لذا ضروری است در جهت اشاعه فرهنگ وقف در جامعه تلاش شود. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان سخنان خود افزود: خداوند، دین، ایمان و قرآن را نور معرفی می‌کند و پیامبر را ناجی، دعوت کننده به سوی خدا و و روشن کننده مسیر انسانها قرار داده است.

کد خبر 1727276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha