تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان ایران اسلامی از اهمیت ویژه برخوردار است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان ایران اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک که در مصلی بین المقدس این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش ها و خدمات پرسنل خدوم و زحمت کش انتظامی گفت: امنیت و آرامش مرهون ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان است که شبانه روز برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: نیروی انتظامی در همین راستا شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است که این شهدا  نماد ایثار، ولایتمداری، مردم دوستی و ایمان و عشق به میهن هستند که در راه آرامش و امنیت این مرز و بوم از جان خود گذاشتند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه فراجا از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۳ شهید تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: از این تعداد ۲ شهید نیز از استان مرکزی بودند که در راه دفاع از میهن و برقراری نظم و امنیت جان خود را فدا کردند. 


این مقام مسئول با اشاره به اینکه فراجا از ابتدای انقلاب تا کنون ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: از این تعداد ۲۱۸ شهید از استان مرکزی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در ادامه به قاچاق کالا نیز اشاره کرد و گفت: برخورد جدی با قاچاقچیان و بر هم زنندگان نظم و امنیت امری ضروری است و باید جدی گرفته شود. 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: این سردار آنقدر قدرت نفوذ دارد که دشمنان از عکس و تصویر این فرمانده شجاع هم هراس دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، همچنین به ارتباط برخی کشورها با رژیم اسرائیل اشاره کرد و ادامه داد: این کشورها باید بدانند که ارتباطشان غلط و خیانت به مسلمانان است، چرا که این رژیم از درون پوسیده و اتکا به آن برای کشورهای منطقه، امید واهی است.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس و اهمیت تحصیل دانش آموزان بیان کرد: تعلیم و تربیت دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که تعلیم و تربیت اساس آموزش است. 


این مقام ارشد استان همچنین با بیان اینکه کلید همه موفقیت‌ها در تعلیم و تربیت صحیح و خانواده است، گفت:  اگر خانواده و مدرسه خوب عمل نکنند، موفقیت در هیچ بخشی حاصل نخواهد شد.

کد خبر 1727301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha