در طرح هر دانش آموز یک مهارت به مهارت های تربیتی بیشتر توجه شود

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور صبوری مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و دیگر اعضا در سالن جلسات دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، خراسان رضوی حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کار این روزهای آموزش و پرورش را ستود و بیان داشت: کاستی های امروز جز با کار جهادی رفع نمی شود و خدمت جهادی این روزهای آموزش و پرورش جز با نظر حضرت رضا علیه السلام به نتیجه نمی رسد. 

حجت الاسلام گنابادی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از جلسات کمیته انرژی مدارس گفت: در باب عمل به شعار امسال، هر دانش آموز یک مهارت، بیشتر بر مهارت هایی تاکید شود که ملاحظات تربیتی آن رعایت شده باشد. 

معاون استاندار خراسان رضوی پیشنهاد کرد که تفریغ بودجه فرمانداری ها در سال جدید منوط به پرداخت کامل سهم آموزش و پرورش باشد و افزود: درصدد هستیم سه درصد عوارض شهرداری ها به آموزش و پرورش برسد. 

وی ادامه داد: ساماندهی و کارسازی و ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی طبق مقررات پیش رود و در آن خللی وارد نشود. 

حجت الاسلام گنابادی نژاد از مصوبات این جلسه بر ایجاد تفاهم نامه در باب طرح هر دانش آموز یک مهارت، بین آموزش و پرورش و فنی حرفه ای تاکید کرد.

پایان پیام/

کد خبر 1727634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha