«همکلاسی‌ آسمانی» ویژه برنامه ای برای ارتباط بین نسل امروز با نسل دفاع مقدس است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: هدف از اجرای ویژه برنامه «همکلاسی‌ آسمانی» ارتباط بین نسل امروز و نسل دوران دفاع مقدس است

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با تاکید بر ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با شخصیت‌های بزرگ و کم نظیر دفاع مقدس گفت: دانش‌آموزان با حضور در ویژه برنامه«همکلاسی‌ آسمانی»از برنامه‌های کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان با جبهه و جنگ و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از ویژه برنامه «همکلاسی‌ آسمانی»به عنوان یکی از فعالیت‌های فرهنگ‌سرای معراج نام برد و اضافه کرد: آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محوریت اصلی این برنامه فرهنگی است که هر هفته چهارشنبه ها با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کاشان برگزار می‌شود.

فرجی ادامه داد: هدف ما از اجرای این ویژه برنامه، آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های متعالی دفاع مقدس و ایجاد ارتباط بین نسل امروز و نسل دوران دفاع مقدس و در نهایت آشنایی دانش‌آموزان با سبک و سیره زندگی شهدا است.

رئیس سازمان پیرامون مباحث محتوایی این برنامه نیز خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای سرافراز، دانش‌آموزان شرکت کننده ضمن نشست صمیمانه با یادگاران هشت سال دفاع مقدس و روایتگری راویان جبهه و جنگ با رشادت‌های آن‌ها آشنا شده و شنونده خاطرات آن‌ها نیز می‌شوند.

وی یادآور شد: طبق برنامه با همکاری مدیران مدارس قرار شده دانش‌آموزان چهارشنبه‌ها در فرهنگ‌سرای معراج حاضر شوند تا ضمن شرکت در ویژه برنامه بتوانیم ارتباط نسل جدید را با یادگاران دفاع مقدس برقرار کنیم.

«همکلاسی‌ آسمانی» ویژه برنامه ای برای ارتباط بین نسل امروز با نسل دفاع مقدس است

کد خبر 1728263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha