خداحافظی حضرت آیت الله مصطفی علماء با مردم انقلابی و قدر شناس استان کرمانشاه

آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این هفته آخرین خطبه های نماز جمعه را اقامه و با مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه خداحافظی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی  دفتر امام جمعه کرمانشاه ، حضرت آیت الله مصطفی علماء با مردم انقلابی  استان کرمانشاه وداع می کند.

براساس این گزارش،معظم له دراسفند ماه سال ۱۳۸۶ و با حکم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به امامت جمعه و نمایندگی ولی معظم فقیه درشهر و استان شهید پرور کرمانشاه منصوب و همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و این روحیه را در منش و روش خود مد نظر داشته که به برکت آن توانست؛ کرمانشاه را به یکی از محوری ترین استان ها در حفظ وحدت و انسجام ملی بین ایلات،عشایر و گروههای مختلف مذهبی و سیاسی تبدیل کند.
لازم به ذکر است: که آیت الله علماء مدت ۲۳ سال نیز با حکم امام راحل عظیم الشان به امامت جمعه شهرستان سیرجان منصوب ومنشأ خدمات گستردۀ معنوی و فرهنگی بوده است. 

اینک بعد از قریب شانزده سال این عالم مجاهد و روحانی عارف واصل در روز جمعه مورخ ۲۱ مهر ماه۱۴۰۲ آخرین خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه را اقامه و با مردم قدرشناس،انقلابی و ولایت مدار استان کرمانشاه پس از چهار دهه سنگربانی امامت جمعه خداحافظی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هفته آینده برگزار خواهد شد و مراتب به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.
 

کد خبر 1728301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha