شهید خسروی مظهر اعتماد به نفس و تمثال زنده و برجسته مقاومت بود

سردار کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، گفت: شهید خسروی مظهر اعتماد به نفس و تمثال زنده و برجسته مقاومت بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، امروز در دیدار با خانواده شهید عبدالله خسروی که همزمان با ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج عبدالله خسروی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر و شهدای مدافع حرم و وطن گفت: شهید عبدالله خسروی تمثال زنده و برجسته مقاومت بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شهید حاج عبدالله خسروی به دلیل ویژگی های شاخصی که داشت در تاریخ جاودان خواهد ماند، افزود: ایشان از دفاع مقدس تا زمان شهادت در سخت ترین نقاط نبرد حضوری فعال داشت.

وی خاطر نشان کرد: شهید خسروی مظهر اعتماد به نفس و تمثال زنده و برجسته مقاومت بود و همواره با توکل بر خدا و خضوع و معرفت در مسیر ارزش های دینی و انقلابی گام برمی داشت و در نهایت به آرزوی بزرگ خود یعنی شهادت دست پیدا کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهید عبدالله خسروی به جهت حضور درخشان در عملیات های دفاع مقدس از پختگی و تجربیات ارزشمندی برخوردار بود، اظهار کرد: امثال شهید خسروی ها در دوران پر افتخار دفاع مقدس آماده شدند و مردم شهر اراک امروز به وجود چنین شخصیتی افتخار می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: امروز علاوه بر اینکه پیشکسوتان زیادی به این شهید ارادت قلبی دارند جوانان و نوجوانان زیادی این شهید را به عنوان الگوی خود قرار داده اند.

سردار کریمی با بیان اینکه شهید خسروی از جمله افرادی بود که مهارت های ویژه ای در عرصه های مختلف داشت، ادامه داد: رزمندگان مختلفی از شهرهای مختلف کشور از آموزش ها و انتقال تجربیات این شهید بزرگوار بهره مند شدند و زبدگی و مهارت های ویژه این شهید بزرگوار، در بین استان های متعدد زبانزد است.

وی با تاکید بر اینکه شهید عبدالله خسروی اهل معنویت، اخلاص بود، خاطر نشان کرد: زمانی که ایشان را برای فرماندهی گردان فاتحین استان به سپاه استان دعوت کردیم عزم، اراده و جدیت در رخسار او می درخشید و بنده بارها این رفتارها را از سوی شهدا از جمله شهید انصاری دیدم و شهدا به نوعی خودشان را برای شهادت و جهادی عظیم آماده کرده بودند.

 گفتنی استششمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج عبدالله خسروی امروز جمعه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۸:۳۰ با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «محمد جعفر اسدی» رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و از چهره های ممتاز در عرصه پرافتخار دفاع مقدس و مقاومت در فرهنگسرای شهر کوی صنعتی اراک برگزار می شود.

کد خبر 1728397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha