حمایت مادی و معنوی ازمردم مظلوم فلسطین وظیفه شرعی، دینی و انسانی است

آیت الله دری با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین به غذا و دارو و... نیاز دارند، گفت: حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین وظیفه شرعی، دینی و انسانی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی، امروز (۲۲ مهر) در درس خارج فقه و اصول با اشاره به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، گفت: آنها با تمام توان و امکانات به مردم مظلوم غزه حمله کرده اند و در حال تخریب منازل و کودک کشی و نسل کشی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه مردم مظلوم غزه هیچ امکاناتی ندارند، اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین با تمام توان در برابر این جنایات ایستادگی می کنند و به فضل الهی پیروز خواهند شد.

وی به کمبود مواد غذایی، دارو و ... اشاره کرد و گفت: همه مردم دنیا باید در این راستا به مردم مظلوم فلسطین کمک کرده و با ارسال کمک ها خود این کمبودها که نیازهای اولیه مردم را شکل می دهد مرتفع کنند.

این مقام ارشد استان به حضور وزیر امور خارجه آمریکا در اسرائیل و حمایت بمباران و نسل کشی این رژیم در باریکه غزه اشاره کرد و گفت: این جنایات چهره واقعی این کشور مدعی دروغین حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.

وی به محاصره غزه توسط رژیم سفاک اسرائیل و نیاز مردم مظلوم فلسطین به غذا و دارو و ... اشاره کرد و ادامه داد: آتش جهنم، اثر و نتیجه اعمال دنیایی انسان است و خداوند عادل، هیچ گونه ظلمی در حق انسان نمی کند بلکه عذاب جهنم نتیجه خود اعمال انسان است.

امام جمعه اراک در ادامه مباحث صله الارحام و تبعات قطع صله الارحام، آن را موجب طول عمر افراد عامل به آن دانستند و در بحث مصادیق صله الارحام بیان داشت: در مورد مصادیق صله الارحام اقوال مختلفی بیان شده است که به نظر بنده در این مسئله می بایست به عرف مراجعه کرد و ملاک نهایی، نظر عرفی است.

کد خبر 1728545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha