رشد ۱۸۰ درصدی در اردوهای جهادی با عنوان «عهد خدمت»/نقش آفرینی بیش از هزار دانشجو

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: در بحث اردوهای جهادی که با نام عهد خدمت برگزار کردیم رشد ۱۸۰ درصدی داشته ایم و امسال بیش از ۱۰۰۰ نفر در اردوهای جهادی نقش آفرینی کردند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  آئین تجلیل از جهادگران و خادمین عهد خدمت و خط امام استان آذربایجان غربی با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه شهدا، حجت منتظر خراسانی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان ، روئسای دانشگاه ها ، مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و گروه های جهادی دانشگاه های استان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به میزبانی سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

در این مراسم ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان با عرض خیر مقدم خدمت حاضران در مراسم نقش جهادگران در حوزه ی محرومیت زدایی را مهم برشمرد و گفت: جهادگران امروز خاک می‌خوردند تا خاکی شوند و قدردان تمامی جهادگران جوان ، انقلابی و پر تلاش هستیم.

حجت منتظر خراسانی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در مورد برگزاری دوره‌های خط امام به ارائه گزارش پرداخت.

وی ادامه داد : امسال 414 نفر از دانشجویان در دورهای خط امام شرکت کرده اند که نسبت به سال گذشته که 189 نفر شرکت کرده بودند رشد بسیار خوبی داشتیم که دانشجویان شرکت کننده در این دوره های در حوزه ی مباحث معرفتی، شناختی آموزش های لازم را دیدند و از تجربیات ارزشمند اساتید بهره بردند. 

منتظر خراسانی در مورد اردوهای جهادی نیز گفت : اردوهای جهادی، تمرین همدلی و کمک به هم نوع است و بحث گفتمان سازی در بسیج دانشجویی را دنبال می‌کنیم تا در جامعه هدف تبدیل به یک فرهنگ شود.


وی گفت: در بحث اردوهای جهادی که با نام عهد خدمت برگزار کردیم رشد ۱۸۰ درصدی داشته ایم و امسال بیش از ۱۰۰۰ نفر در اردوهای جهادی نقش آفرینی کردند که مورد ارزیابی بازرسان بسیج دانشجویی قرار رفتند.

رشد ۱۸۰ درصدی در اردوهای جهادی با عنوان «عهد خدمت»/نقش آفرینی بیش از هزار دانشجو

گفتنی است؛ اجرای سرود توسط توسط گروه سرود انصارالمهدی و پخش کلیپ در مورد فعالیت جهادی دانشجویان از دیگر برنامه های این مراسم بود.  و در پایان این مراسم نیز از خادمان اردوهای جهادی و خط امام تقدیر شد.

کد خبر 1729126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha