اکنون زمان بیانیه دادن درباره جنایات رژیم صهیونیستی نیست/ باید اقدام عملی صورت گیرد

نماینده مردم کلیمیان در مجلس با بیان اینکه باید اقدمات عملی نسبت به جنایات رژِیم صهیونیستی و همراهان آن صورت گیرد، گفت: رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از نام حضرت موسی(ع) سعی دارد اقدامات خود را مشروع جلوه دهد.

همایون سامه یح در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: شهادت مظلومانه مردم فلسطین بویژه زنان و کودکان بدست رژیم صهوینیستی را محکوم می کنیم، اقدامات شب گذشته رژیم صهیونیستی با بی شرمی و کثافت کامل انجام شد و باعث شهادت صدها کودک و زن شد و این جای تاسف دارد.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا این زمان عکس العمل خاصی از مجامع بین المللی برای اقدامات وحشیانه رژِیم صهیونیستی ندیدیم. جهان اسلام و غرب عکس العمل خاصی نداشتند و فقط به بیانیه و تذکر بسنده کردند، ولی در زمان حال باید اقدام جدی و عملی نسبت به نسل کشی مردم فلسطین انجام شود.

وی تاکید کرد: اقدامات رژیم صهیونیسیتی از هر جهت مطابق با آموزه های حضرت موسی کلیم الله نیست. رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از نام حضرت موسی(ع) سعی دارد اقدامات خود را مشروع جلوه دهد. این رژیم با مظلوم نمایی می خواهد به قساوت خودش در مورد مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد.

سامه یح خاطرنشان کرد: الان زمان بیانیه دادن و صحبت کردن گذشته است و آن چیزی که باید انجام شود اقدامات عملی نسبت به این رژِیم و همراهان آن است.

انتهای پیام/

کد خبر 1729171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha