مجامع جهانی در برابر ظلم اسرائیل ساکت نمانند

رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی ضمن محکومیت جنایت بی شرمانه رژیم صهیونیستی گفت: مجامع جهانی در برابر ظلم اسرائیل ساکت نمانند که دامنه بحران آنان را فرا می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله العظمی «حسین مظاهری» در  محکومیت جنایت بی شرمانه رژیم صهیونیستی خصوصا حمله به بیمارستان پیامی صادر کرد که در این متن به جوامع توصیه هایی را داشت.

مرجع تقلید عالم تشیع در پیام خود گفت: حوادث هولناک اخیر در غزۀ مظلوم که به دست رژیم سفاک و غاصب اسراییل انجام پذیرفت، استمرار بیش از هفتاد سال ستم و ظلم آشکار بر فلسطین و پارۀ تن امت اسلامی بود.

وی افزود:  جنایت بی‌شرمانۀ دیشب در حمله ددمنشانه به بیمارستان غزه که در نتیجۀ آن صدها کودک و زن و مرد مظلوم و بیمار و بی‌پناه و بی‌دفاع، به شهادت رسیدند، را باید اعلام مرگ انسانیت و وجدان اخلاقی به شمار آورد.

آیت الله العظمی مظاهری با بیان اینکه این مصیبت فاجعه‌بار در طومار مظلومیت فلسطین و قدس و غزه هیچ‌گاه جبران و فراموش نخواهد شد، تصریح کرد:  اگر مجامع جهانی و دولت‌های ساکت در قبال این فجایع بزرگ انسانی به شیوۀ ناپسند خود در حمایت از رژیم اشغال‌گر و جنایت‌کار اسرائیل ادامه دهند قطعاً بحران‌های بزرگ‌تری درپیش رو خواهد بود که دامان آنان را نیز خواهد گرفت.

وی در بخشی از پیام خود، اذعان داشت: از خداوند عزیز و منتقم، عزّت و امنیت مسلمانان و نابودی رژیم غاصب و قصاب صهیونیستی را مسألت می‌کنیم.

کد خبر 1729346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha