همایش آموزشی هیئت امنا بقاع متبرکه استان مرکزی برگزار شد

سومین همایش آموزشی هیئت امناء و دست اندرکاران بقاع متبرکه استان مرکزی در امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عیسی ساجدی فر، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این مراسم که (26شهریور) در سالن اجتماعات امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان شهر اراک برگزار شد، گفت: یکی از برنامه های مستمر سازمان اوقاف برگزاری دوره های آموزشی برای هیئت امناء خادمان است که این دوره ها با اهداف خاصی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه رسالت سازمان اوقاف اداره بقاع است، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، فعالیت های مختلف فرهنگی و آموزشی برای افراد به ویژه جوانان و نوجوانان نیز در این مکان ها برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی  خاطر نشان کرد: هیئت امنا بقاع متبرکه باید در جذب افراد به ویژه خیرین در بقاع تلاش کنند و از جزیره ای عمل کردن بپرهیزند.


حجت الاسلام ساجدی فر، تدوین اهداف و سیاست واحد برای هیئت امنا را ضروری دانست و گفت: سازمان اوقاف با برگزاری دوره های آموزشی مختلف و همچنین دستورالعمل های واحد این سیاست را اجرایی کرده است.

 

وی ضمن تقدیر از هیئت امنا بقاع متبرکه استان مرکزی، ادامه داد: اداره بقاع متبرکه به دست شما عزیزان است و هیئت امنا باید به عنوان پیشانی و خط مقدم بقاع به وظایف خود به درستی عمل کنند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به اهانت دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: این جنایت نشان از ناتوانی دشمن در برابر اسلام و تعالیم روح بخش قرآن کریم است.

 

حجت الاسلام ساجدی فر ادامه داد: دشمنان باید بدانند که با این تهدید ها، تحریم ها و اهانت ها راه به جایی نمی برند و این توطئه ها بی هویتی دشمنان کور دل را نشان می دهد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: امروز شاهد اسلام خواهی افراد در سراسر دنیا هستیم و هر روز تعداد زیادی از افراد به اسلام روی می آورند.


گفتنی است در این همایش از 30 نفر از اعضاء هیئت امنا بقاع متبرکه استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 173111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha