از ظرفیت های استان برای کمک به نیروی انتظامی و خدمت به مردم استفاده شود

سردار رادان ضمن تقدیر از اهتمام مسئولان در تحقق اهداف امنیتی فراجا، گفت: از ظرفیت های استان برای کمک به نیروی انتظامی و خدمت به مردم استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار احمد رادان، امروز پنج شنبه (۱۱ آبان) در جریان سفر خود به استان مرکزی که به منظور حضور در یادواره ۲۱۸ شهید  نیروی انتظامی بود در دیدار با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ضمن تقدیر از مجموعه استان مرکزی در برگزاری این یادواره وزین و ارزشمند، گفت: حوزه امنیت و انتطام حوزه‌ای گسترده، سخت و پیچیده است که برای مدیریت آن باید از ظرفیت جوانان برومند و انقلابی بهره جست.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه با تاکید بر اینکه سبزپوشان دلاور نیروی انتظامی همواره با جدیت در حال خنثی‌سازی توطئه عناصر ضد انقلاب هستند، ادامه داد:  مسئولان استان مرکزی از ظرفیت های بی نظیر برای کمک به نیروی انتظامی در راه خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی، افزود: توطئه های عناصر ضد انقلاب در مرزهای کشور با جدیت از سوی سبز پوشان دلاور نیروی انتظامی خنثی می شود.

وی  با تاکید بر اینکه ارتقاء آرامش و آسایش مردم در سایه همدلی و همراهی مردم و مسئولان محقق می شود، خاطر نشان کرد: اهتمام مسئولان در تحقق اهداف امنیتی فراجا ستودنی است و دعای خیر شما همواره پشتیبان ما در برون رفت از فراز و نشیب های امنیتی و انتظامی بوده و هست.

این مقام مسئول همچنین به همراهی و پشتیبانی شورای تأمین استان شخص استاندار مرکزی و سایر مسئولان استانی با پلیس اشاره کرد و ادامه داد: کار امنیتی و انتظامی سخت است امیدواریم با همراهی همیشگی مجموعه انتظامی از مأموریت خطیر سربلند بیرون بیاید.

فرمانده کل انتظامی کشور با ابراز خرسندی از ادامه حمایت های مسئولان استانی از مجموعه انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: همواره وضعیت امنیتی استان مرکزی مطلوب است امیدواریم که با این همراهی ها این وضعیت بهتر و مطلوبتر ادامه پیدا کند.

وی در ادامه با تاکید بر آگاهی و هوشیاری پلیس و اینکه توطئه عناصر ضد انقلاب در مرزهای کشور با جدیت از سوی سبزپوشان دلاور انتظامی خنثی می شود، خاطر نشان کرد: حوزه امنیت و انتظامی، حوزه گسترده و سخت پیچیده ایست که برای مدیریت آن باید از ظرفیت جوانان برومند و انقلابی بهره جست.

کد خبر 1731602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha