برگزاری نشست «سواد رسانه و تعاملات فرهنگی» در آران و بیدگل

نشست «سواد رسانه و تعاملات فرهنگی» با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل؛ نشست صمیمانه خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع «چگونگی افزایش کیفیت، سواد رسانه ای و تعاملات فرهنگی» در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در این مراسم ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به اهالی فرهنگ و رسانه، به مسائل و معضلات و مشکلات فرهنگی و نحوه برخورد و مواجهه با آن؛ در چارچوب کیفیت و عدالت و.... با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

روح الله قربانی پس از شنیدن صحبت ها و مشکلات حوزه کاری خبرنگاران میهمان و احساس همدردی بر ضرورت کار گروهی، هماهنگ وتعاملات بیشتر با دستگاه ها و نهادهای اجرائی و مردمی تأکید کرد.

برگزاری نشست «سواد رسانه و تعاملات فرهنگی» در آران و بیدگل

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران وبیدگل افزود: ذوق و استعداد، آموزش های به روز و تخصصی، توجه به واقعیات یک جامعه، سرعت و ساده نویسی و همچنین داشتن اطلاعات وسیع و مسئول پذیری اجتماعی را از ویژگی های یک خبرنگار حرفه ای بیان کرد.

قربانی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه وسرعت و رشد تکنولوژی در انتقال داده ها در فضای مجازی؛ وظیفه خبرنگاران از پیش سنگین تر شده است.

وی با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست؛ با حفظ آرامش جامعه و رعایت امانتداری و تعهد؛ با دوری و جلوگیری از حاشیه سازی، تیترسازی، جوسازی و برخوردهای سلیقه ای، فضای لازم و مناسب را در چارچوب قانون و به منظور مشارکت مطلوب مردم فراهم کنند.

برگزاری نشست «سواد رسانه و تعاملات فرهنگی» در آران و بیدگل

کد خبر 1732663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha