لزوم پرهیز از حاشیه سازی در فضای مجازی برای تسریع در خدمت به مردم

رحیمی با اشاره به اینکه امروز همه مسئولان با یکدیگر متحد هستند که بی نظیر است،گفت: پرهیز از حاشیه سازی در فضای مجازی و همچنین برای آرامش تسهیل در خدمت به جامعه از ملزومات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی‌اکبر رحیمی امروز (۲۰ آبان) در آیین معارفه شهردار شهر عشق آباد اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در فلسطین طی یک ماه گذشته به شهادت رسیده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: استکبار جهانی و برخی از جیره خوران آنها، ظالمانه سکوت کرده اند و آرزو می کنیم این ظالمان به درد ذلت بیافتند و نابود شوند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردها، تلاش ها و خدمات برای مردم لازم است، افزود: خدمت در مسیر تعالی شهر و منطقه را برای مردم بازگو کنید و پرهیز از حاشیه سازی در فضای مجازی و همچنین برای آرامش تسهیل درخدمت به جامعه از ملزومات است.

رحیمی عنوان کرد: طی چند ماه گذشته با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی جهت محور عشق آباد به بردسکن مذاکره داشتیم. این محور حدود ۲۰ سال روی زمین مانده است و قرار شد ۱۵ کیلومتر آن به مناقصه برود.

وی با اشاره به اینکه امروز همه مسئولان با یکدیگر متحد هستند، ادامه داد: همه مسئولین پشتوانه هم هستند و می خواهند کار انجام شود و همه به یک سمت حرکت می کنند.

رحیمی با بیان اینکه در طبس امسال ۵۱ کیلومتر مجوز برای باند دوم راه های شریانی گرفتیم، گفت: نزدیک به هشت هزار مسکن ملی در طبس در حال ساخت است و در بحث معادن ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال انجام است و همه این موضوعات نیازمند مستلزم به پشتیبانی و حمایت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به اینکه شهر عشق آباد پتانسیل لازم برای قطب گردشگری شدن را دارد، افزود: با الحاق زمین به شهر شاهد گسترش آن خواهیم بود و برنامه های لازم توسط دولت در خصوص این امر تسهیل‌خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: شهرداری ها به صورت خصوصی حرکت می کنند و به دنبال درآمدزایی باشید هر چند که دولت به شهرداری ها کمک می کند.

کد خبر 1732864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha