رژیم صهیونسیتی و حامیانش خوی استکباری خود را به بدترین شکل به نمایش گذاشته‌اند

مخلص الائمه ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل گفت: رژیم صهیونسیتی و حامیانش در این روزها خوی استکباری خود را به بدترین شکل به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، در تجمع‌ همبستگی با مبارزان فلسطینی که با حضور گسترده اقشار مختلف در مسجد الاقصی اراک، برگزار شد، ضمن تاکید بر حمایت همه انسانها از مردم بی دفاع غزه، گفت: جنگ غزه یکی از حلقه‌های تعیین کننده جریان تقابلی حق و باطل است.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی و حامیانش در این روزها خوی استکباری خود را به بدترین شکل به نمایش گذاشته‌اند، افزود: این جنایتکاران با کشتن زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین در حال ارتکاب ددمنشانه‌ترین جنایات تاریخ بشریت هستند.

وی با بیان اینکه از منظر تقابل حق و باطل امروز در فلسطین شاهد یکی از حلقه‌های تعیین کننده جریان تقابلی حق و باطل هستیم که از ابتدای خلقت تاکنون وجود داشته و خواهد داشت، اظهار کرد: تقابل بین ملت مظلوم، شجاع، قهرمان و مقاوم فلسطین با جریان به ظاهر پر قدرت و استکباری اسرائیل است، تقابل با این شر مطلق است.

استاندار استان مرکزی بیان کرد:مردم مظلوم فلسطین توانستند در کوتاه‌ترین زمان که در تصور هیچ کدام از طراحان نظامی جهان نبود بر افسانه دروغین شکست‌ناپذیری استکبار مهر پایان بزنند و شکست سختی را در جبهه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی به این رژیم غاصب وارد آورند.

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه از میان عوامل متعدد، دو عامل اصلی برای حمایت همه جانبه و بی‌وقفه شیطان بزرگ از رژیم کودک‌کش اسرائیل وجود دارد، گفت: اولاً لابی یهودی در آمریکا که در قالب کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل یعنی آیپک ظهور دارد و دوم جریان صهیونیسم مسیحی که بر اساس آموزه‌های باطل خود به یک نبرد آخرالزمانی در سرزمین فلسطین قائل است و برای آن تلاش می‌کند و امروز در پشت سر صهیونیسم یهودی به میدان آمده است.

مخلص الائمه حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را ضروری دانست و اظهار کرد: حمایت مادی و معنوی از این عزیزان امری ضروری و وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به تجمع های اعتراضی گسترده در سراسر جهان بیان کرد: امروز شاهد خیزش سراسری بر علیه این جنایتکاران هستیم و در همه نقاط جهان شاهد تجمع های خود جوش در اعتراض به این جنایات و پایان جنگ هستیم.

کد خبر 1732878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha