هنر در خدمت دفاع از مظلومان عالم باشد

مداح اهل بیت(ع) و خواننده نماهنگ «مهر شکست» اهل شهرستان خوی گفت: هنر یک امر مقدس است و چه رسالتی بهتر از این که هنر در خدمت دفاع از مظلومان عالم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، فرهاد ارزنلو از هنرمندان جوان و انقلابی شهرستان خوی که چند سالی است درعرصه فرهنگی و هنری فعالیت دارد. و نماهنگ«مهر شکست» آخرین اثر وی بوده که اخیرا در مورد فلسطین اکران شد.

فرهاد ارزنلو، مداح اهل بیت(ع) و خواننده نماهنگ «مهر شکست»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: هنر یک امر مقدس بوده و چه رسالتی بهتر از این که هنر در خدمت دفاع از انسانیت و مظلومان عالم به ویژه دفاع از مردم مظلوم فلسطین باشد.

وی افزود: ما به عنوان عضو کوچکی از اصحاب فرهنگ و هنر امروز بر خود وظیفه و تکلیف دانستیم تا درجریان طوفان الاقصی پا در میدان جنگ بگذاریم .

ارزنلو در ادامه به چگونگی ساخت و تولید این مجموعه اشاره کرد و گفت :تمام تلاشمان را کردیم تا حقایق و واقعیت ها را نشان دهیم ،چون تبلیغات رسانه ای دشمن صرفا سعی دارند همه وقایع را وارونه جلوه دهند.

وی گفت: همگی بر این اعتقادیم که هر انسانی با توجه به امکانات خود در مورد حوادث غزه باید عکس العملی داشته باشد. و ان شاءالله با عنایت خداوند متعال عنوان و اثر بعدی ما با موضوع نابودی اسرائیل خواهد بود.

کد خبر 1733221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha