۱۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در خفر برگزار می‌شود

پیش بین گفت: در هفته بسیج ۱۰۰ عنوان برنامه در قالب عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان خفر برگزار می شود.

 هاشم پیش بین در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از فارس از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه در قالب عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خفر خبر داد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی در قالب‌های مختلف اعم از تیم پزشکی و گروه‌های آسیب های اجتماعی در محلات، رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه خفر شعار هفته بسیج امسال را «بسیج امید ملت ایران» عنوان کرد و افزود: رونمایی از طرح هوشمندسازی مزار شهدا با برنامه ریزی حوزه مقاومت جوادالائمه(ع) خاوران، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج و اجرای مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معزز شهدا، برنامه‌های تخصصی مربوط به رسانه و فضای مجازی و... دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان خفر است.

پیش بین ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی در قالب‌های مختلف اعم از تیم پزشکی و گروه‌های آسیب های اجتماعی در محلات، رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه هر کس دل در گرو رهبری، نظام و انقلاب دارد در دایره معنوی بسیج واقع شده است، بر لزوم انعکاس فعالیت‌ها و خدمات بسیجیان شهرستان در هفته بسیج، تاکید کرد و گفت:  امروز هجمه وسیعی از سوی امپراطوری رسانه‌ای دشمن علیه نظام وارد شده و می‌طلبد در فضای مجازی از روشنگری در خصوص موضوعات مختلف غفلت نکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه خفر ادامه داد: باید با شفاف‌سازی، تبیین مسائل مختلف روز و پمپاژ خبری ایجاد یاس و ناامیدی از سوی دشمن را در مردم خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه ۴۴ سال پیش دست دشمنان از ایران اسلامی کوتاه شد، به خاطر همین ایران قوی را برنتافته و با ترفندها و نقشه‌های متعدد در صدد آسیب رساندن به نظام و مردم هستند، گفت: از سویی ایران اسلامی نظم نوین جهانی را به هم ریخته و این مهم سبب افزایش دشمنی استکبار بر این کشور شده است.

کد خبر 1733573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha