بهره مندی دانشجویان دانشکده پرستاری از فضای خوابگاه و سلف مناسب

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال جهت بهسازی دانشکده پرستاری، دانشجویان دانشکده پرستاری شیروان از فضای خوابگاه و سلف مناسب برخوردار شدند.

علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: خوابگاه این دانشکده در ابتدا وضعیت نامناسبی داشت و ایده آل نبود و اقدامات خوبی در این راستا انجام شد که همه برای خدمتگزاری به دانشجویان است.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برای خدمات بهتر به دانشجویان باید مسائل رفاهی و جانبی در اولویت قرار گیرد تا از میانگین کشوری عقب نباشیم که در ادامه این روند باید خوابگاه های جدید هم احداث شود.

جدی با بیان اینکه برای این دانشکده تجهیزات ورزشی باید فراهم شود، عنوان کرد: همچنین باید ۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی مجموعه اعتبار تخصیص یابد و فضای خوب و در خور شانی برای دانشجویان در حال تحصیل فراهم شود.

 نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به غیر از دو رشته پرستاری و فوریت های پزشکی، پیگیری برای رشته مامایی و بهداشت محیط انجام شده که از بهمن ماه امسال دانشجویان رشته مامایی در مقطع کارشناسی شروع به تحصیل خواهند کرد و تعداد رشته های مقطع کارشناسی به چهار رشته افزایش می یابد.

جدی با اشاره به اقدامات انجام شده حوزه درمان و بهداشت این شهرستان اضافه کرد: کلنگ زنی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان طی دو هفته آینده شروع می شود و این طرح عمرانی در کمتر از دو سال به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سرانه تخت این شهرستان از میانگین کشوری بالاتر است، بیان کرد: دو بیمارستان شیروان ۴۰۰ تخت مصوب دارد که ۳۰۰ تخت آن فعال است و اخیرا ۳۰ میلیارد ریال برای تعمیرات بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان ابلاغ شده است.

کد خبر 1733831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha