منشا تمام فتنه‌ها و آتش افروزی‌ها در منطقه و جهان آمریکا است

آیت الله خاتمی با بیان اینکه منشا تمام فتنه‌ها و آتش افروزی‌ها در منطقه و جهان آمریکا است، گفت: با وجود اینکه اسرائیل آغازگر جنگ است اما همه سلاح‌ها برای آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار کرد: دین اسلام همواره از مسلمانان خواسته است تا در برابر ظلم بایستند، از همین رو بینش توحیدی ایستادگی در برابر ظلم را آسان‌تر می‌کند.  


وی با بیان اینکه منشا تمام فتنه‌ها و آتش افروزی‌ها در منطقه و جهان آمریکا است، گفت: با وجود اینکه اسرائیل آغازگر جنگ است اما همه سلاح‌ها برای آمریکا است. خطیب جمعه زنجان ادامه داد: آمریکا در تمام دنیا برای خود پایگاه‌هایی را ایجاد کرده است به همین منظور تمام اختلافات و جنگ‌ها زیر سر آمریکا است.  


وی در ادامه به سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیت فوق العاده‌ای از لحاظ شجاعت بصیرت و ایمان بعد از حضرت فاطمه زهرا سلام الله دارند و هیچکس تاکنون به این مقام نرسیده است.  


امام جمعه زنجان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبری پیوند میان بسیجیان و امام زمان عجل الله یک پیوند همیشگی و ناگسستنی است.  


به گفته آیت الله خاتمی، در هشت سال جنگ تحمیلی بسیج به فرمان امام راحل لبیک گفت و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و پس از جنگ نیز در رفع محرومیت زدایی‌ها به مردم خدمت می‌کند.  

کد خبر 1733981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha