به مسئله آموزش اخلاق پرستاری و احکام شرعی توجه شود

امام جمعه ارومیه گفت: باید توجه شود در کنار آموزش تخصصی پرستاری به مسئله آموزش اخلاق پرستاری و احکام شرعی نیز اهمیت داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، در آستانه روز پرستار، گفت: شغل و مسئولیت پرستاری یک مسئله مهم است و باید توجه شود در کنار آموزش تخصصی پرستاری به مسئله آموزش اخلاق پرستاری و احکام شرعی نیز اهمیت داده شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: مسئولان بهداشت و درمان، بیمارستان، درمانگاه و کلینیک های تخصصی بانوان را تاسیس کنند تا حرمت بانوان در جامعه بیش از این گرامی داشته شود.

بسیج نیرویی از بطن مردم است

حجت الاسلام والمسلمین قریشی  با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت این هفته گفت: بسیج در حوادث مختلف ثابت کرد نیرویی از بطن مردم است.

وی افزود: ایران مهمترین و بزرگترین حامی فلسطین و غزه است و در حوزه دیپلماسی و اجتماعی هرچه در توان دارد به یاری ملت مظلوم غزه شتافته است.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: از دولت تقاضا داریم بر مسئله قیمت ها و گرانی با جدیت ورود کنند و مسئله گرانی را که مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است، مدیریت کند.

وی ادامه داد: مسئولان قضایی استان به مسئله ممانعت از ساخت و سازها ورود کنند و دلیل اینکه ۸‌ماه است جلوی ساخت و سازهای شهری گرفته شده است را پیگیر باشند.

کد خبر 1733990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha