مدیر کل اوقاف خراسان رضوی:

کاشمر باید به جایگاه خود در جذب زائر برسد

آئین معنوی غباروبی آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد.
کاشمر باید به جایگاه خود در جذب زائر برسد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: شهرستان کاشمر ظرفیت بسیار خوبی برای جذب زائر و تکریم مجاور دارد که این ظرفیت ها باید به نحو مناسب شناسایی و بهره برداری شود و مردم از مواهب حضور زائران در مباحث فرهنگی، مذهبی و اقتصادی بهره لازم را ببرند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده در آئین معنوی غباروبی آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: امروز شاهد مجاهدت ها و سلحشوری های رزمندگان مقاومت اسلامی در غزه و محور مقاومت با الهام از روحیه بسیجی که امام راحل(ره) بنیان گذاری کردند و رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده آن بودند، هستیم.  

کاشمر باید به جایگاه خود در جذب زائر برسد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه پیروزی و نصرت مردم غزه به مدد الهی و عنایات امام زمان (عج) نزدیک است، افزود: کشورهایی که به اسرائیل کمک می کنند، شریک جنایات او هستند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام نیساری و سیداحمد حسینی، رؤسای سابق اوقاف کاشمر، گفت: حجت الاسلام خلیلی به عنوان فردی توانمند امروز مسئولیت خدمت گذاری به وقف و بقاع متبرکه در این شهر را پذیرفتند. 

احمدزاده ابراز امیدواری کرد: با همدلی خیرین، واقفین و امنا در موقوفات شاهد ارتقای خدمت گزاری روز افزون به مردم و زائرین در این آستان های مقدس باشیم. 

کاشمر باید به جایگاه خود در جذب زائر برسد

وی با بیان اینکه شهرستان کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی برای جذب زائر و تکریم مجاور دارد، گفت: این ظرفیت ها باید به نحو مناسب شناسایی و بهره برداری شود و مردم از مواهب حضور زائران مردم در مباحث فرهنگی، مذهبی و اقتصادی بهره لازم را ببرند.

پایان پیام/

کد خبر 1734690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha