لزوم تقویت سواد رسانه ای برای فعالیت در فضای مجازی

حجت الاسلام زارعی باتاکید بر مفید بودن فعالیت با برنامه و هدفدار در فضای مجازی،گفت: پخش اخباری که حاوی نشر اکاذیب و تهمت و افترا باشد از منظر قانون جرم است و بر اساس قانون جرایم رایانه ای قابل تعقیب و مجازات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در دوره کلاس آگاه سازی پیشگیری از وقوع جرایم  نوپدید در فضای سایبری در جمع کارکنان پایور سپاه شهرستان بابلسر ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل، اظهار کرد:انجام دستورات سلسله مراتب فرماندهی و به خصوص شخص فرمانده، موجب تقویت و اقتدار نیروهای مسلح می شود.

لزوم تقویت سواد رسانه ای برای فعالیت در فضای مجازی

وی با بیان اینکه حفظ اقتدار فرمانده توسط کارکنان، از وظایف اصلی یک نظامی است،  گفت :هیچ کس حق ندارد جایگاه فرماندهی را به هر دلیلی تضعیف کند این اقدام به مصلحت افراد وجایگاه عظیم نیروهای مسلح نیست.

لزوم تقویت سواد رسانه ای برای فعالیت در فضای مجازی

 حجت الاسلام زارعی باتاکید بر مفید بودن فعالیت با برنامه و هدفدار در فضای مجازی، بیان کرد: فعالیت در فضای مجازی را خیلی مراقب باشید و پخش اخباری که حاوی نشر اکاذیب و تهمت و افترا باشد از منظر قانون جرم است و بر اساس قانون جرایم رایانه ای قابل تعقیب و مجازات است.

لزوم تقویت سواد رسانه ای برای فعالیت در فضای مجازی

 وی در خاتمه با اشاره برخی از جرائم شایع در نیروهای مسلح مطالبی را عنوان و مجازات های پیش بینی شده قانونگذار را تشریح کرد و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

کد خبر 1734718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha