تفکر بسیجی؛ الگویی برای مدیریت جامعه در همه زمینه ها

حجت الاسلام نکونام تفکر بسیجی را الگویی برای مدیریت جامعه در همه زمینه ها برشمرد و گفت: بسیجی مومن، عدالت طلب، پایبند به ارزش ها و مشتاق جهاد و خدمت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۳ آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به هشت آذر روز همبستگی با مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: صدها ظلم و ستم صهیونیست ها بر مردم مظلوم فلسطین در این جنگ اخیر برای جهانیان نمایان گشت و دست آمریکا و هم پیمانان اسرائیل رو شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز مبارزان فلسطین در عین مظلومیت مقتدر و مجاهد شده اند، افزود: امید مردم فلسطین به نیروهای مقاومت است که با شجاعت به میدان آمدند و دنیا را متحیر کردند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه عمر صهیونیست و آمریکا رو به پایان است، اظهار کرد: باورهای قرآنی همواره بر پیروزی ملت مظلوم بر ظالمان وعده داده و این وعده الهی به زودی محقق می شود.

حجت الاسلام نکونام به ایام گرامیداشت هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: امروز شاهد جایگاه والای تفکر بسیجی در جامعه هستیم که نشئت گرفته از تفکر اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تفکر بسیجی را الگویی برای مدیریت جامعه در همه زمینه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجی مومن، عدالت طلب، پایبند به ارزش ها و مشتاق جهاد و خدمت است.

کد خبر 1735350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha