مدیر ستاد کانون های مساجد البرز:

طرح پالایش کتابخانه های مساجد البرز ادامه دارد

تعویض کتاب های قدیمی با کتاب های جدید و پرمحتوا در مساجد استان البرز
طرح پالایش کتابخانه های مساجد البرز ادامه دارد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد استان با هدف تعویض کتاب های کوتاه با کتاب های جدید گفت: اجرای طرح مسابقه کتابخوانی خدا خانه دارد از دیگر طرح های هفته کتاب ویژه گتابخانه های مساجد استان البرز است.

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد استان با هدف تعویض کتاب های کوتاه با کتاب های جدید به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اجرای طرح مسابقه کتابخوانی خدا خانه دارد از دیگر طرح های هفته کتاب ویژه گتابخانه های مساجد استان البرز است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: هفته کتاب و کتابخوانی با عنوان آینده خواندنی است در مساجد با حال و هوای متفاوتی همراه است و آن اینکه بچه های مسجد پرشورتر از همیشه در جریان فرهنگ مطالعه پیشتاز هستند.

وی با اشاره به اثرگذاری فرهنگ مطالعه با محوریت مسجد بیان کرد: مساجد استان البرز با وجود کانون های فرهنگی هنری در جریان رشد و ارتقاء فرهنگ مطالعه فعالیت های مستمری داشته اند که طرح شنبه های با کتاب از جمله این برنامه های هدفمند است.

وی توضیح داد: در طرح شنبه های با کتاب، معرفی کتاب خوب و پرمحتوا به صورت هفتگی با محوریت دین و اندیشه با هماهنگی امام مسجد و مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد انجام می شود و در این جریان یک سیرمطالعاتی مدون نیز مورد توجه است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: توجه به ارزش های دینی و رشد باورهای ایمانی از جمله مصداق های توجه به فرهنگ مطالعه در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

کد خبر 1735541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha