میدان کار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کف مدرسه است

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان گفت: میدان مبارزه و کار ما کف مدرسه است و در طرح مدرسه انقلاب هم ابتکارات لحاظ شده قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مهران شیخی، عصر دوشنبه(۶ آذر) در نشست صمیمی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با دختران تمدن ساز کرمان؛ گفت: از ۲۴ نمایندگی اتحادیه در شهرستان‌ها، واحد خواهران در ۱۹ نمایندگی فعال است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان از فعالیت این اتحادیه در ۴۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم معادل ۶۰ درصد مدارس استان خبر داد و گفت: محور کار ما در واحدهای خواهران پیگیری جدی الگوی تعالی است که هم برای مربیان و هم شبکه دانش آموزی در چهار نقش مشخص شده رقم می‌خورد.

وی با افزودن این مطلب که حوزه فعالیت دختران انجمن در بستر مدرسه ویژه دیده شده است؛ به نقش جهاد تبیین اتحادیه‌های دانش‌آموزی در جریان اغتشاشات سال گذشته اشاره و بیان کرد: به سمت برنامه‌های تبیینی رفتیم و امروز یادواره‌های مدارس با عنوان لشکر فرشتگان با حضور مادران شهدا در مدارس برگزار می‌شود.

شیخی به برنامه‌های کاروان دختران ایران و طلایه‌داران اشاره و تصریح کرد: امسال فعالیت ویژه‌ای برای فعال شدن انجمن‌های استان داریم و نگاه‌مان این بوده سهم مدرسه را در برنامه ها بالا ببریم.

وی خاطرنشان کرد: میدان مبارزه و کار ما کف مدرسه است و در طرح مدرسه انقلاب هم ابتکارات لحاظ شده قابل تقدیر است.

کد خبر 1735917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha