پیروزی انقلاب اسلامی به جریان مقاومت معنا بخشید

زارعی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در شکل گیری مقاومت افزود: ساختارهای مقاومت در منطقه ثمره و نتیجه مقاومت مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «سعدالله زارعی» در همایش بین المللی «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها» که در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز برگزار شد، گفت: اگر انقلاب اسلامی پیروز نشده بود، مقاومتی در برابر نظام سلطه شکل نمی گرفت و نظام جابر دوقطبی همچنان ادامه می یافت و امروز دیگر فلسطین برای جامعه جهانی موضوعیتی نداشت.

تحلیل گر مسائل منطقه با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در شکل گیری مقاومت افزود: ساختارهای مقاومت در منطقه ثمره و نتیجه مقاومت مردم ایران است.

استاد دانشگاه با اشاره به حمایت معنوی و راهبردی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در طوفان الاقصی پای کار آمد و رهبر معظم انقلاب در این موضوع ورود کردند و مسیر حرکت را مشخص کردند و منطقه را برای حمایت از فلسطین آماده و مهیا ساختند.

وی تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی، نیروهای مقاومت در منطقه توانستند یک سوم توان ارتش اسرائیل را مشغول کند و زمینگیر نماید.

زارعی با بیان اینکه اسرائیل در حال مدیریت شکست است و فلسطین، پیروزی را مدیریت می کند، گفت: سرنوشت اسرائیل محصول اشتباهات این رژیم در دوران مختلف شکل گیری اش است و در ماه های اخیر نیز تلاش می کرد تا به زور اسلحه و بمب، به اهداف خود برسد که سرانجام مجبور به پذیرش آتش بس شد.

وی با اشاره به ماموریت مقاومت در زمان آتش بس، گفت: صیانت از پیروزی طوفان الاقصی، کاهش تلفات جانی شهروندان، تامین آذوقه، مدیریت اسرای اسرائیلی، حفظ توان نظامی و رهایی اسرای فلسطینی از زندان های صهیونیست از جمله ماموریت های مقاومت فلسطین است.

کد خبر 1735947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha