دوره توجیهی مدیران کانون های تخصصی خواهران جنوب کرمان برگزار می شود

مجید خوبی زاده با اشاره به تأسیس ۲۶ کانون تخصصی خواهران در مساجد جنوب کرمان، گفت: فردا پنج شنبه دوره توجیهی آموزشی مدیران این کانون ها به صورت حضوری در جیرفت برگزار می شود.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تأسیس ۲۶ کانون تخصصی خواهران در مساجد جنوب کرمان، گفت: فردا پنج شنبه دوره توجیهی آموزشی مدیران این کانون ها به صورت حضوری در جیرفت برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این دوره توجیهی آموزشی از ساعت ۹ صبح فردا شروع می شود و قبل از اذان ظهر به پایان می رسد.

وی خاطرنشان کرد: اهدافی که ما در این دوره آموزشی دنبال می کنیم شامل تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری در بستر مسجد تراز اسلامی، تبیین وظایف برنامه‌ریزان و فعالان حوزه زن و خانواده به منظور پیشرفت در عرصه‌های معنویت فکر، علم و زندگی، الگو سازی انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران، تقویت شبکه‌های بانوان در بستر کانون‌های مساجد و ارتقاء سطح توانمندی خواهران است.

خوبی زاده تصریح کرد: هدف از راه اندازی کانون های تخصصی خواهران احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی و تبلیغی مساجد، تربیت، رشد و توانمندسازی نیروهای متعهد انقلابی و کارآمد در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در جوار مساجد و توسعه فرهنگ اصیل و ناب اسلامی ایرانی در مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به این که تاکنون بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد جنوب کرمان راه اندازی شده است، یادآور شد: سهمیه تاسیس کانون های تخصصی خواهران در جنوب کرمان، ۲۶ باب کانون بوده است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس مدیران این کانون ها درخواست ثبت مجوز کانون های تخصصی ویژه خواهران را در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسانده اند.

کد خبر 1736207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha