توزیع ماهانه ۴۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان با یاری انجمن حمایت از بیماران دیابت جهرم/ کمک ۶۰ میلیاردی به بیماران نیازمند

شیرزاد با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ میلیارد ریال به بیماران نیازمند دیابتی خدمات ارائه شده است، گفت: توسط انجمن حمایت از بیماران دیابت جهرم، ماهانه بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می شود.

مهدی شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: موسسه مردم نهاد «حمایت از بیماران دیابتی شهرستان جهرم» در سال ۱۴۰۱ به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر تحت پوشش این انجمن هستند و قریب به ۱۰۰ نفر دیگر در حال تشکیل پرونده بوده و پس از انجام تحقیقات و بررسی مدارک پزشکی به این انجمن اضافه خواهند شد.

مدیرعامل انجمن بیماران دیابتی شهرستان جهرم بیان کرد: خدماتی که به بیماران تحت پوشش این انجمن ارائه میشود شامل هزینه داروهای آنان، پوشاک، خواروبار، سونوگرافی، آزمایشات، ویزیت پزشکان متخصص، فیزوتراپی و تهیه عینک طبی و دستگاه تست قند خون و دستگاه فشار سنج و … است. 

به گفته وی، دیابت بیماری است که اگر به درستی با مصرف مداوم داروهای مورد نیاز کنترل نشود تمام سیستم های اصلی بدن از جمله قلب، کلیه، کبد، چشم و غیره را تخریب می کند و از آن به عنوان مرگ خاموش یاد می شود که هزینه درمان و داروهای بیماران دیابت بسیار سنگین و زیاد است و نیازمند حضور بیشتر خیران هستیم.

وی با اشاره به اینکه تنها در ۸ ماهه گذشته، بیش از ۶۰ میلیارد ریال به بیماران نیازمند دیابتی و افراد نیازمند معرفی شده از طرف اُرگان‌های دیگر خدمات ارائه و کمک شده است، گفت: توسط انجمن حمایت از بیماران دیابت جهرم، ماهانه بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می شود.

شیرزاد خاطرنشان کرد: دستگاه وکیوم تراپی زخم یا درمان زخم برای بیماران دیابت که قطع عضو می شوند بسیار مهم و ضروری است که مبلغ آن ۴۰ میلیون تومان است و اگر خیری کمک کند آن را در بیمارستان سیدالشهدا راه اندازی می کنیم.

وی اظهار کرد: شهروندان‌ می توانند بسته معیشتی، جهیزیه، بخاری، ویلچر، پوشاک نو و بدون استفاده خود را برای اهدا به نیازمندان به این موسسه به آدرس کوچه ۹ خیابان جمهوری اسلامی تحویل دهند یا به شماره ۰۹۱۷۳۹۱۱۷۳۲ - ۰۷۱۵۴۲۲۱۳۶۰  تماس بگیرند.  

به گفته وی، همچنین خیران و شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری برای کمک به نیازمندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۷۴۷۰۹۹۰۶۵ بانک تجارت و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۸۸۰۰۱۴۵۷۰۲ به نام «خیریه حمایت از بیماران دیابت» واریز بفرمایند.

مدیرعامل انجمن بیماران دیابتی شهرستان جهرم گفت: از تمام خیران، پزشکان، فروشگاه و … که با این موسسه همکاری می کند، کمال تقدیر و تشکر داریم و همواره نیازمند کمک و یاری آنان برای ارائه خدمات بهتر به بیماران نیازمند هستیم.

کد خبر 1736629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha