فرماندهان نیروی های مسلح مجهز به تفکرات قرانی و معارفی هستند

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه از پشتیبانی کامل در حوزه قرانی بهره مند هستیم گفت: فرماندهان نیروی های مسلح مجهز به تفکرات قرانی و معارفی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدحسنی در مراسم تجلیل از منتخبین و تیم قرآنی اعزامی آجا به مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این مراسم برای سپاس و تجلیل از منتخبین قرآنی برگزار شده که سه هدف را دنبال می کند که یکی از آنها عمل به تدابیر نورانی رهبر انقلاب است که فرمودند برای قرآنی کردن فضای کشور راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها تجلیل از چهره های ممتاز و برتر قرآنی است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه فرماندهان نیروهای مسلح تفکرات قرآنی و معارفی دارند خاطرنشان کرد: ما در نیروهای مسلح بخصوص در ارتش از نعمت پشتیبانی کامل در حوزه قرآنی بهره مند هستیم و این دستور قرآنی است که باید از کسانی که کار درست انجام می دهند به درستی تشکر کرد. چهار سال متوالی است که خانواده های ارتش رتبه اول تیمی را کسب کرده اند. در حوزه خواهران شاغل نیز باز هم کسب رتبه دوم در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح هستند که مهم تر از این رتبه ها فضای قرآنی کشور است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا روز به روز قرآنی تر شدن جامعه را مد نظر قرار دهیم، گفت: امروز ارتش علاوه بر ولایی و انقلابی بودن به قرآنی بودن هم شهره شده است و در هر جایی از کشور بروید از قرآنی بودن ارتش سخن فراوان است.

وی با تشکر و تقدیر از تلاش های قرآنی منتخبان خطاب به خانواده هایی که فرزندان قرآنی دارند، گفت: این خانواده ها با داشتن فرزندان قرآنی باید به عنوان الگو در جامعه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های قرآنی ارتش بدون حمایت‌های جدی و دلی سامانه فرماندهی امکان‌پذیر نبود یادآور شد: به دست آوردن جایگاه قرآنی سخت است و حفظ این جایگاه سخت تر اما برکات آن زیاد است. ارتش جمهوری اسلامی ایران رتبه اول تیمی در خانواده ها و رتبه دوم خواهران را کسب کرده است و باید بیشتر تلاش کنیم تا دو سال آتی نیز این جایگاه را حفظ کنیم.

کد خبر 1737090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha