«توافق‌نامه»، از این هفته در ایرانشهر

کورش سلیمانی، نمایشنامه «توافق‌نامه» را به قلم فیلیپ کلودل، نویسنده معاصر فرانسوی را برای اولین بار در ایران، از هفته پیش رو روی صحنه خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، کورش سلیمانی، بهنام تشکر و رامین ناصرنصیر، بازیگران این نمایش هستند. «توافق‌نامه» از چهارشنبه ۲۲ آذر، ساعت ۲۰ در سالن ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه ایرانشهر، میزبان مخاطبان خواهد بود.

ماجرای این درام اجتماعی از این قرار است که دو دوست قدیمی و میانسال، یعنی دُنی که بازیگری است متوسط و مارتَن که نمایشنامه‌نویسی است ناموفق، در آپارتمان خالی و آماده فروش دنی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. در حالی که آن دو، در انتظار خریدار آپارتمان هستند، گفت‌وگوها و اتفاقاتی غیرمنتظره بین‌شان رخ می‌دهد. آمدن شخصیت خریدار (با نام دووال) از میانه داستان، موقعیت‌هایِ جدیدی پدید می‌آید که ...

شهلا حائری (مترجم)، سینا ییلاق‌بیگی (طراح صحنه)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، مجید کاشانی (طراح گرافیک)، رضا خضرایی (طراح نور)، مصطفی قاهری (عکاس و ساخت تیزر)، منوچهر زنده‌دل (گوینده تیزر)، معراج قنبری (طراح صفحات مجازی)، گلناز نویدان (انتخاب موسیقی)، محمدحسن درباغی‌فرد (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، پرستو حق‌گوی و مجتبی تنها (گروه کارگردانی) دیگر عوامل این نمایش که کاری از گروه تئاتر بیستون است، هستند.

کد خبر 1737747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha