سازمان ملل از بی خاصیت ترین سازمان جهانی است

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: چگونه چند کشور دارای منافع ماده ۹۹را در نظر نمی گیرند و آتش بس غزه را وتو می کنند و این از ضعف سازمان ملل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته با اشاره ظرفیت بی بدیل ایران در حوزه وحدت اظهارداشت: ۲۷آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مفتح است که به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است دشمنان بسیار تلاش کردند تا وحدت مردم و مسئولان و احذاب را از بین ببرند که در این توطئه ناکام ماندند، این اتحاد در عرصه کلان جامعه و انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

وی در ادامه به انتخابات پیش روی (اسفندماه) اشاره کرد و گفت: چند توصیه به کاندیداهایی که تایید صلاحیت می شوند دارم که در گام نخست شما برای خدا و احساس تکلیف در این انتخابات حضور یافتید رعایت احترام را داشته باشید، باهم رقابت بکنید نه عداوت بکنید؛ رقابت هایتان در چارچوب قانون و سالم باشد و همچنین تبلیغات زود هنگام نداشته باشید و در تبلیغات تان رعایت حق الهی را داشته باشید و از نوشتن نام خدا و پیغمبر و آیات نورانی قرآن را خودداری کنید زیرا تبلیغات زیر دست و پا می افتد.
حجت الاسلام جوکار در پایان خاطرنشان کرد: چند کشور که دارای منافعی در جنگ غزه هستند با وجود ماده ۹۹ و شهادت بیش از ۱۸هزار زن و کودک و مردم بیگناه آتش بس را وتو می کنند و شورای امنیت و سازمان ملل بی خاصیت کاری نمی توانند بکنند. سازمان ملل بی خاصیت ترین سازمان جهانی است.

کد خبر 1739022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha