لازمه پیشرفت در علوم مختلف، ترویج فرهنگ نقادی است

استاد دانشگاه و مؤلف پیشکسوت حسابداری گفت: لازمه پیشرفت در علوم مختلف، گسترش فرهنگ نقادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، پنجمین همایش نکوداشت روز حسابدار با حضور استادان، پژوهشگران، فعالان اقتصادی و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.

استاد دانشگاه و مدرس پیشکسوت حسابداری کشور در این همایش درباره اقتصاد تألیف کتاب در حوزه حسابداری گفت: اقتصاد یک خانواده است. ۸۰ درصد کتاب‌ها، با حجم بسیار کم تولید و فروخته می‌شوند.

دکتر ایرج نوروش افزود: نخست باید به برنامه آموزشی توجه کنیم و سپس به تألیف کتاب بپردازیم و در گام بعد ابزارهای آموزشی و استاد دانشگاه و دانشجو مطرح هستند.

نوروش در ادامه با اشاره به جایگاه نقد در کشور اظهار کرد: اگر مسئولان در این مباحث مشارکت نکنند، برگزاری این نشست‌ها فایده‌ای نخواهد داشت. برخی تصور می‌کنند که نقد کردن به معنای تخریب شخصیت افراد است، در حالی‌که نقد ما به مجموعه و مؤسسه است.

این استاد و مؤلف پیشکسوت حسابداری افزود: تاکید می کنم لازمه پیشرفت در علوم مختلف گسترش فرهنگ نقادی است.

لازمه پیشرفت در علوم مختلف، ترویج فرهنگ نقادی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم در این مراسم گفت: بنا داریم با برپایی همایش های بیشتر از این دست در زمینه رفع مشکلات پیشرفت علمی کشور گام برداریم.

میثم عرب زاده افزود : حسابداری به عنوان یکی از رشته های برتر دانشگاهی همچون اقیانوسی بیکران دارای اعماق زیادی است که امکان پژوهش در این علم ما را به گونه ها و زوایای دیگر و برجسته تر آن هدایت می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: قدمت رشته حسابداری در این دانشگاه به قدمت کل دانشگاه که بیش از چهل سال است برمی گردد و به توفیق الهی بسیاری از دانش آموختگان این دانشگاه بویژه در این رشته اکنون از سرآمدان در سطح کشور هستند.

در ادامه این میزگرد و پرسش و پاسخ با حضور سعید اسلامی بیدگلی، بهروز خدا رحمی، حلیمه رحمانی ومحمد مرادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های برتر کشور در این رشته برگزار شد.

تجلیل از خدمات ماندگار ایرج نوروش، حسین پناهیان از برنامه های دیگر این همایش بود.

هم‌چنین در این مراسم، با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از اعضای هیات علمی گروه حسابداری، کارکنان امور مالی و دانشجویان برتر رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان قدردانی شد.

کد خبر 1739174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha