شب شعر فاطمی در شهر زاویه برگزار شد

شب شعر فاطمی، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شهر زاویه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،  مراسم شب شعر فاطمی همزمان با ایام فاطمیه، با هدف تبیین سیره و منش فاطمی و ترویج این فرهنگ متعالی، همزمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام والمسلمین عطاءالهی امام جمعه بخش زاویه، حجت الاسلام والمسلمین مجدی زاده امام جمعه شهر پرندک، تعدادی از مسئولین محلی و شهرستانی و عموم مردم ولایتمدار بخش زاویه در محل مسجد جامع شهر زاویه برگزار شد.

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، در این مراسم معنوی و ادبی، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) گفت: زبان شعر و هنر بهترین زبان برای بیان مفاهیم است و هنرمندان و شاعران هنرمندانه با زبان شعر به وصف این بانوی بزرگ اسلامی می پردازند.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و تبیین فرهنگ، سیره و منش فاطمی هستیم، ادامه داد: دشمنان با شبیخون و توطئه فرهنگی در صدد به انحراف کشاندن نسل جوان به ویژه بانوان و دختران جوان هستند که در این راستا باید هنرمندان بیش از گذشته وارد صحنه شده و به زبان هنر فرهنگی دینی، ایرانی و اسلامی را ترویج دهند.

شب شعر فاطمی در شهر زاویه برگزار شد

گفتنی است در این مراسم معنوی آقایان خلیل رحمتی، نادر حسینی، محمد ابراهیم مطیع، حسین کاظمی، سید هادی طباطبایی، عبدالله شیراوژن، سیدمهدی طباطبایی به قرائت تازه ترین سروده های خود در وصف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداخته وکربلایی امیرحسن سالاروند از ذاکرین اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداخت که مورد استقبال حاضرین در این محفل ادبی و معنوی واقع شد.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم خطیب توانمند حجت الاسلام والمسلمین موذن پیرامون مصائب حضرت زهرای مرضیه(س) به سخنرانی پرداخته و ذکر مصیبت نمودند.

کد خبر 1739205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha