پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید فراجا در استان یزد برگزار می شود

فیروزی با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای فراجا به میزبانی استان یزد گفت: پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید فراجا  27 دیماه در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حسین فیروزی فرمانده یگان ویژه استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برگزاری مراسم پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید یگان های ویژه فراجا استان یزد گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه جاری برگزار می شود.

وی افزود: تعداد شهدا ۱۳۲۲ شهید است که ۲۱ شهید از یگان ویژه و ۶ شهید تکاوری ساغند هستند.

فیروزی بیان کرد:سخنران ویژه برنامه اسفندیار کدخدایی است که در استان مقدس سید جعفر (ع) یزد در ساعت هشت و نیم صبح برگزار می شود.

وی ادامه داد: شهید سردار دادرس، میرعبداللهی، وزیری و ابوترابی به عنوان شهدای استان یزد در این عرصه هستند.

فرمانده یگان ویژه استان یزد بیان کررد: در این مراسم خانواده شهدای شاخص انتظامی شهید صفاری، دهقان نیری و زارعی حضور خواهند داشت و از شهدای ارتش و سپاه نیز دعوت شده است.

فیروزی ادامه داد: در این یادواره میزبان شهید گمنام نیز هستیم که در محمد آباد تدفین می شوند که این پنجمین یادواره شهدای فراجا در استان یزد است.

وی گفت: مهمترین هدف ما در یگان های ویژه خدمت گذاری به مردم است که در مأموریت های خود سعی داریم در این مسیر برگزار کنیم.

فرمانده یگان ویژه استان یزد گفت: یکی از طرح های یگان های ویژه فراجا طرح سفیر شهید است که هر کدام از کارکنان فراجا با انتخاب یکی از شهدای والا مقام م تحقیق زندگی راه و روش این شهید را در زندگی خود پیاده سازی میکند.

وی ادامه داد: با هجمه های فرهنگی که دشمن علیه ما بوجود آورده این طرح واکسنی برای نیروهای ما است که سعی می شود به صورت کشوری دنبال شود.

فیروزی با اشاره به اهمیت توجه به شهدای فراجا در نمادهای شهری گفت: جلساتی با مسئولان شورای شهر دارالعباده داشتیم که مقرر شد در صورت تصویب در کمیسیون های تخصصی یکی از خیابان های پرتردد سطح شهر به نام شهدای یگان ویژه نامگذاری شود.

وی افزود: ماموریت های مردم یاری مانند اربعین حسینی از فعالیت های فرهنگی ما است که برکات خوبی برای مردم و یگان های ویژه داشته اسد. نقاط مرزی نیروهای ما با حضور خود سعی کرده اند کمک های خود را برای مردم داشته باشند.

فرمانده یگان ویژه استان یزد بیان کرد: اردوهای جهادی با همکاری سپاه و بسیج، ساخت و احداث مرکز ی برای بی سرپناهان، مساجد و مدارس از جمله این اقدامات است.

کد خبر 1739208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha