تلاش کنیم از مسیر شهدا خارج نشویم

حسینی پور ضمن تحسیین استقبال بی نظیر مردم مازندران از پیکرهای پاک شهدای خوشنام، گفت: حضور شهدای خوشنام در جامعه نشان از این دارد که نباید راه را گم کنیم و باید در مسیر شهدا و ولایت گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور-استاندار مازندران در آئین تشییع پیکر های مطهر ۱۱شهید خوشنام که از میدان ساعت ساری تا میدان امام خمینی(ره) با حضور عزاداران فاطمی درحال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به رشادت های رزمندگان مازندرانی به ویژه لشکر خط شکن ۲۵کربلا اشاره و اظهار کرد: مردم شریف مازندران در عرصه های مختلف انقلاب به ویژه حماسه جنگل، دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه حضور شهدا یادآور ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: امنیت و آسایش امروز را مدیون ایثار و شهادت و مقاومت رزمندگان اسلام هستیم.

حسینی پور با بیان اینکه شهدا با نثار جان شیرین خود، امنیت و اقتدار را برای ملت ایران اسلامی ارمغان آورده اند، گفت: حضور در مراسم های ویژه وداع، تشییع و تدفین شهدا راهی برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و سیره این مردان خدایی است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم مازندران در ادارات، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، مساجد، مدارس و ...از پیکرهای مطهر شهدای خوشنام، بی نظیر بوده است، اذعان کرد: حضور شهدای خوشنام در جامعه نشان از این دارد که نباید راه را گم کنیم و باید در مسیر شهدا و ولایت گام برداریم.

کد خبر 1739332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha