یادواره شهدای یگان‌های ویژه فراجا در یزد برگزار شد

پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید یگان‎های ویژه فراجا با حضور سردار «موسوی اعظم» از فرماندهی کل یگان‌ ویژه و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور استان در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(علیه السلام) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید یگان‎های ویژه فراجا با حضور سردار «موسوی اعظم» از فرماندهی کل یگان‌ ویژه و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور استان در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(علیه السلام) برگزار شد.

حجت الاسلام «اصغر زارع» رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد در این مراسم ضمن تسلیت شهادت مظلومانه ۱۱ شهید امنیت کشورمان در سیستان و بلوچستان،‌ به عظمت والای شهدا هم در دنیا و هم در آخرت اشاره و در این باره عنوان کرد: روایت می‎شود در روز قیامت، هنگامی که شهدا وارد می‌شوند، انبیاء الهی به پاس احترام به آنها از موکب‌هایی که بر آن سوارند، پایین می‎آیند.

وی با بیان این که اسلام به واسطه خون شهدا امروز به دست ما رسیده است، افزود: اگر اسلام و قران و مکتب اهل بیت(ع) در دنیا حرفی برای گفتن دارد، به خاطر جان‌نثاری و فداکاری شهداست.

سرهنگ «حسین فیروزی» فرمانده یگان ویژه استان یزد نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران در این مراسم معنوی، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان، در حالی شاهد برگزاری پنجمین یادواره شهدای یگان ویژه در شرایطی کاملاً امن هستیم که که چند روز قبل دلاورمردان شهرستان راسک، ۱۱ شهید دیگر را تقدیم این انقلاب و نظام کردند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) که فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد اسارت ندارند، اعلام کرد: امروز افتخار می‌کنیم که نظام ما، نظام اسلامی است و رهبری داریم که دشمنان بشریت از هیبت و صلابت اوخواب ندارند.

فیروزی بیان کرد: افتخار می‎کنیم که مردمی داریم بصیر، مجاهد و مردمی که به بیان امام راحل(ره)، از مردم عصر رسول الله(ص) بهترند و خدمت به این مردم، مدال افتخار نیروهای پلیس و یگان ویژه است.

وی با اشاره به حضور پیکر  مطهر شهید خوشنام در این مراسم، افزود: شهیدی که  میدان جنگ حق علیه باطل آمده و شرافت و عزت و امنیت برایمان به ارمغان آورده است.

فرمانده یگان ویژه استان در پایان نیز تاکید کرد: با شهدای کشورمان مجدداً پیمان می‌بندیم که راه آنها را تا جان در بدن داریم، ادامه خواهیم داد.

پخش پیام سردار رادان فرماندهی کل انتظامی کشور خطاب به این یادواره، سرود، مداحی و دکلمه خوانی و تجلیل از خانواده شهدای شاخص یگان ویژه و نیروی انتظامی، از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

یادآور می‌شود: شهید خوشنام میهمان این یادواره که در منطقه عملیاتی والفجر ۳ در مهران تفحص شده طی روزهای آتی در روستای محمدآباد یزد تشییع و تدفین خواهد شد.

کد خبر 1739562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha