افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در گلستان

حسینی گفت: همزمان با سفر دوم دولت سیزدهم به استان گلستان ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: با توجه به سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان، در حوزه مسکن روستایی نیز شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های زیادی خواهیم بود.

مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: همزمان با این سفر یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل مردم خواهد شد.

حسینی همچنین اعلام کرد که در سفر دوم هیئت دولت به استان گلستان کلنگ عملیات اجرایی ساخت ۵ هزار واحد مسکونی روستایی دیگر نیز در استان با برآورد اعتباری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور مسئولان آغاز می‌شود.

حسینی افتتاح و بهره‌برداری از حدود ۸۰۰ هزارمترمربع آسفالت در روستاهای استان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان و اعطای یکهزار جلد سند مالکیت با مشارکت بنیادمسکن انقلاب اسلامی و اداره کل ثبت اسناد و املاک را از دیگر اقدامات در سفر دوم دولت سیزدهم به استان عنوان کرد.

وی اعلام کرد: یکهزار و ۵۰۰ قطعه زمین در روستاهای استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن و همچنین اسناد ۱۵ هزار قطعه زمین تصرفی اراضی به اهالی ۳۰۰ روستا واگذار می‌شود.

حسینی یادآور شد در جریان سفر اول دولت سیزدهم به استان گلستان که در اسفندماه سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد نیز ایمن سازی برخی از روستاهای در معرض خطر و اجرای طرح هادی در روستاهای هدف گردشگری به تصویب رسیده بود.

کد خبر 1739608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha