راهیان نور از اقدامات موثر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت الاسلام موسوی فرد، اردوهای راهیان نور از اقدامات موثر و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: مهمترین رهاورد سفر راهیان نور تقویت روحیه معنویت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد» امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری، کشوری و استانی در اردوگاه میثاق با شهدای آبادان برگزار شد، با بیان اینکه زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا رسالتی است که بر عهده همه قرار دارد، اظهار کرد: باید تجربه‌ها و خاطرات شهدا بیش از گذشته به نسل جوان منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، افزود: اردوهای راهیان نور از اقدامات موثر و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی مهمترین رهاورد سفر راهیان نور را تقویت روحیه معنویت در جامعه خواند و تصریح کرد: حضور راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دستاورد ۴۰ ساله انقلاب را به جوانان یادآور می‌شود و معنویت این مکان‌های مقدس از نزدیک توسط جوانان حس خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی فرد، با بیان اینکه حرکت راهیان نور در استان‌ها و مناطق عملیاتی، تحول رفتاری و اجتماعی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: عمل و حضور اعضای کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس مانور اعتقادی مردم به اسلام و شهیدان است که باعث عصبانیت دشمنان می‌شود.

کد خبر 1739970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha