پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری در بندر آستارا

شهاب‌زاده از پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری از ابتدای سال جاری در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده امروز(چهارشنبه، ۲۹ آذر) در همایش تبیینی که با موضوع جمعیت و فرزند آوری در محل سالن تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: القای بعضی از فرهنگ‌های غلط به خانواده‌های ایرانی از خارج کشور باعث شد فرزندآوری در کشور ما تحت‌الشعاع قرار گیرد.

فرماندار بندر آستارا افزود: باید فرهنگ‌سازی صحیح  به ویژه در خصوص فرزندآوری در جامعه انجام شد تا فرهنگ‌های غلط از زندگی مردم حذف شود.

وی پیری جمعیت و اقدام برای جوانی جمعیت را از مسائل راهبردی و مهم در کشور دانست و تصریح‌کرد: جدی گرفتن این موضوع به سود و صلاح کشور است و نباید نسبت به این مسئله نگاه سیاسی داشته باشیم بلکه باید دست به دست هم دهیم و در راستای طرح جوانی جمعیت گام‌های اساسی برداریم.

شهاب‌زاده با اشاره به اینکه دولت در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدامات خوبی انجام داد و سیاست‌های تشویقی را دنبال کرد، گفت: یکی از این اقدامات دولت در این راستا پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری و همچنین تخصیص زمین برای ساخت مسکن به خانواده‌های چند فرزندی بوده است.

رئیس قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بندر آستارا با بیان‌اینکه در شهرستان نیز اقدامات خوب و مناسبی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شده است، اضافه‌کرد: در راستای دریافت وام‌ها با هماهنگی بانک‌ها قرار است اقدامات راحت‌تری اجرایی شود.

شهاب‌زاده خاطرنشان‌کرد: همچنین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال جاری، ۳۵۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری به متقاضیان در بندر آستارا پرداخت شده است.

کد خبر 1740007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha